יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

הכירו את עיתונאי 'הארץ' ופעיל השמאל הרדיקלי ארי ליבסקר.

את ההכרות ביני לליבסקר עשתה רחל קלאפיש מוזס מיודעתכם לשימצה ב 2001.
'הוא רוצה לצלם עליך סרט,אתה בעיניו כוכב', אמרה רחלי שוב ושוב, איך זה נשמע מוזר לקרוא לדמות מאיימת כזו 'רחלי', נכון ?

הסכמתי בלי מועד מוגדר ומאז כל יומיים שלושה קיבלתי טלפון מנערת הפקה אחרת שהזמינה אותי אל דירות מסתוריות שונות בצפון הישן של תל אביב.
עוד נגיע לסרט שלא צולם אבל כאן העלילה פנתה לכיוון אחר.

את העיתונאית הפלסטינית קאוטר סאלם הכרתי אישית לראשונה במשרדו של נאסר מסוואדה (אבו ג'יהאד) מפקד התנזים בקסבה של חברון ,היא הייתה יושבת אתו כמעשה יום יום וממפה עבורו ברחל בתך הקטנה את תושבי הישוב היהודי בחברון ,עם צילומים ושאר קטניות שליקטה בשיטוטיה באזור בו כינויה 'המכשפה' היה שגור בפי כל.

קאוטר סאלם

ותואר זה על שום מה?
הן על לבושה המופקר, היות שיניה הקדמיות בולטות ועיניה המרצדות שחור שחור כמעשה חג'אב הוא הכישוף האסור אפילו באיסלאם, אך לאשה חללה וגם זונה מאושר גם מותר כי מקיימת היא את מצוות הג'יאהד נגד היהודים 'לעדוהום קהארין'='מרה עד מאוד לאויביה' .
מכשפות אמיתיות הם טיפוס מזמין ....


זוכרים את הסרט על שילגיה ?
' בואי חמודה, בואי מתוקה' סימנה המכשפה באצבעה ...
יש לי הרבה סוכריות לתת לך ....בואי ,בואי .

עם פריצת האינתיפאדה צלצלה אלי קאוטר סאלם וביקשה את עזרתי בהסעתה אל מערכת עיתון 'אל אתיאחד' בחיפה שבמקביל להיותה כתבת העיתון 'חייאת אל ג'דידה' שימשה גם ככתבתו.
שאלתי מאיזה מחסום לאסוף אותה והיא הפנתה אותי אל רחוב ציונה תג'ר 13 ביפו , 'בוא עכשיו לשתות קפה', אמרה .
לאיזו מאורה סוחבת אותי השבח'ית הרהרתי בקול ביני לביני ,יאללה נראה איפה התמקמה בשעת לילה ,הלכתי.

את הדלת לדירת הפנטאוז המפוארת פתחה המכשפה בעצמה, 'תפאדל יא חביבי ', תפאדל' צייצה בקולה הצווחני תוך שהיא מושכת אותי פנימה אל ארמון מכושף בו 2 ילדות בנות 11 מנומשות מכף רגל ועד ראש מביטות בי במבט חולמני ואסקפיסטי כשאמא מולידתן ממיסדי 'קפה יאפא לתרבות ' סונטת בי חיוך עצור.
לא ניחשתי שהן היו מנומשות מ'א ועד ת' בלי לפספס את האות פ' ,עיני נשזפו בהן.

למחרת בדרך לחיפה היא נלחצה מכל אוטובוס שעברתי לידו ...'יא דילייי'...'יא סאטריייי'...צרחה, אוטובוסים עלו בעשן אז.
כשנזעקתי להרגעתה היא אמרה, 'אתה מרגיע אותי ולא ארי, לתוך פיו אני מטילה את מימי כשהוא צועק סקס טרור !

הוא לא גבר שיודע להרגיע אשה, אתה כן, אבל גברים כמוך כבר לא יתחתנו איתי, לפחות אני משתינה על הכיבוש'.

ארי ליבסקר במרכז, רועי צ'יקו ארד משמאל.

בלילה ,תוך שאני מלטף את מצחה של 'רחלי' שאלתי עליו.
'ארי ורועי צ'יקו ארד (עיתונאי הארץ) מסממים נשים ואונסים אותן ', אין לנאנסות מושג מה עברו אבל בתת המודע בעמום עמום הן יודעות שקרעו אותן תרתי משמע כשהן יושנות'.
ואיך את יודעת שאלתי ?

הייתי שם ,אמרה ,אני השטן ,אבא שלי תמיד אמר לי שאני כזו.




לינק לפוסט בפייסבוק >> לינק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה