יום שבת, 21 בנובמבר 2015

הכירו את רחל מוזס, או בשמה המלא רחל סוניה מוזס קלאפיש.


רחל גדלה בירושלים בשכנות לביתו של נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר אהרון ברק ועם בנותיו היתה מיודדת .

רחל היא בתם של הציירת הבינלאומית המפורסמת ליליאן קלאפיש וסטפן מוזס לשעבר ראש מכון "גתה" באוניברסיטה העברית .

רחל מוזס שירתה ביחידת 504 בצה״ל כקצינה בכירה בעלת סיווג ביטחוני גבוה, נושאת תארים אקדמאים, איי קיו גבוה, דוברת ארבע שפות ומחזיקה באזרחות ישראלית צרפתית ושוויצרית וכן בנדל"ן רב בארצות אלו.



לאחר סיום שירותה הצבאי עברה ללמוד בבית הספר לאמנויות בצלאל בירושלים שם בהיותה תלמידתו של המורה לצילום חיים דעואל לוסקי נאנסה ושועבדה על ידו במשך שנים.
בשנת 1999 עת התגוררה בניו יורק הכירה את אחמד סבעאווי יועצו של מוחמד דחלאן מפקד מנגנון הבטמ"ס בעזה וגויסה כסוכנת חשאית של המנגנון ,באותה שנה אף נסעה לעזה ונפגשה אישית עם דחלאן .
במהלך שנות פעילותה כסוכנת העבירה רחל מוזס מידעים ביטחוניים מסווגים ביותר הכוללים רשימת שמות של סוכנים ערבים של יחידת 504 בארץ ובחו"ל, שיטות ודרכי הפעלת הסוכנים, אנשי הקשר והמפעילים וכן תמונה רחבה פנימית של היחידה הסודית .

בנובמר 2000 עת בערו רחובות ישראל באש האינתיפיאדה הבריחה רחל במכוניתה את אחמד סבעאווי כשהוא מחופש, מהעיר רמאללה ל"טירה"שבבעלות משפחתה בסביון שם שהה במשך כשלושה ימים (מדובר בווילה ענקית בת 100 חדרים הנמצאת במתחם של 6 דונם ברחוב מבואות בסביון ושנמכרה בשפל של 2004 ב 5 מיליון דולר,אני אישית ביקרתי בכל חדר וחדר בטירה זו).

בשנת 2001 הקימה רחל מוזס ביחד עם המיליונר רוני ערמון את ארגון האנרכיסטים המתפעל את מערך ההפגנות נגד צה״ל בשטחים ושאחראי להפלת חברת חפציבה, בהקמת הארגון השקיעה מוזס עשרות אלפי דולרים מכספה האישי למען המטרה אותה הגדירה בבירור "לפוצץ לישראל החצופה את הפרצוף".

כן , זו המדינה אותה היא שונאת כל כך .
ביוני 2002 נמלטה רחל מוזס מישראל לצרפת בבהילות תוך שהיא חוטפת את ילדינו המשותף ומאז לא שבה, חושיה החדים לא הטעו אותה.
            
                                 

ביולי 2002 בחקירת שב"כ שארכה כ 4 שעות מסרתי את אשר ידעתי על רחל מוזס וביקשתי שיסייעו לי להחזיר את בני לישראל, תגובת הקצין היתה "עליך להודות לי שאיני עוצר אותך כעת על הסתרת מידע עד הלום" ...ומיניה וביה שב"כ לא עוסק בעיניינים שבינו לבינה.

חודשיים לאחר מכן זומנתי שוב בדחיפות אל משרדי השב"כ שם התקבלתי על ידי 3 אנשים שקיבלוני בכבוד רב וכיבדו אותי בדברי מאפה ומתיקה ...
ואז הוא הכניס אותי לתוך חדר אחר, פניו נמתחו, עיניו יקדו רשפו, והוא שאל, זרק, הטיח.....
"איך מביאים את השרמוווווטה לארץ?!"

בשם חיילי צה״ל החשובים לכם בהיותם בניכם אחיכם מגינכם, בשם נרצחי הטרור לאלפיהם, בשם אזרחי ישראל שקולם מושתק ואין מגן להם מסולידריות שמאלנית רדיקלית פרוורטית ביזארית אובר אלס המתנשאת מעליהם ומעניקה לבניה לגיטימציה לכל פשע, אני קורא לכם לשתף פוסט זה, בעשותכם כך אתם יורקים בפרצופה של מי שדקרה אתכם מאחרי גבכם.


לינק לפוסט >> לינק

תגובה 1: